Jumaat, 10 Disember 2010

MASONIC HANDSHAKE DIKALANGAN PEMIMPIN MALAYSIA




Pertubuhan rahsia Yahudi seperti Illuminati, Freemason, Skull and Bones, Phi Beta Kappa dan lain-lain pertubuhan mempunyai banyak simbol-simbol rahsia di antara mereka yang boleh dikenali oleh orang ramai. Kebanyakan pertubuhan rahsia ini sebenarnya telah ditubuhkan sejak tahun 1700 lagi. Dari masa ke semasa, kewujudan pertubuhan ini semakin diketahui oleh umum. Tidak pasti sama ada ia adalah suatu petanda bahawa Dajjal yang di tunggu-tunggu oleh pengikut pertubuhan ini akan keluar tidak lama lagi. Sebagai umat Islam, kita wajip untuk mempercayai hari kiamat. Mempercayainya juga bermaksud yakin dengan segala petanda-petanda yang akan berlaku sebelum tibanya hari kiamat seperti kemunculan Panji Hitam Dari Timur, kedatangan Imam Mahdi, kemunculan Dajjal dan turunnya Nabi Isa as. 

Diantara simbol Masonic yang selalu ditonjolkan kepada umum ialah melalui 'handshake'. Ia sering digunakan ketika pertemuan di antara pemimpin-pemimpin negara ketika mengadakan pertemuan sesama mereka. Selain itu, simbol Masonic juga boleh dilihat dengan gaya jari-jemari.

Seperti yang kita sedia maklum, lodge-lodge serta pejabat-pejabat pertubuhan Yahudi ini telah bersepah di seluruh Malaysia. Pihak yang bertanggungjawap membenarkan penubuhannya sudah tentulah Kementerian Dalam Negeri. Tambahan pula, pertubuhan ini ditubuhkan secara sah atas nama pertubuhan persaudaraan. Pertubuhan seperti Lion Club dan Rotary Club ada dimana-mana saja terutama di Perak. Tambah  menyedihkan, pertubuhan ini dianggotai oleh ramai bangsa Melayu terutama golongan diraja elit. Jadi tidak hairanlah sekiranya kita melihat simbol Masonic digayakan oleh beberapa orang pemimpin politik di Malaysia.

Masonic Handshake




Wallahualam

Tiada ulasan:

SHEIKH MUHAMMAD ALI AL-SABUNI : 3 SEBAB NEGARA SYIRIA LEBIH DIUTAMAKAN DARI PALESTINE UNTUK JIHAD

ISU SEBENAR YANG BERLAKU DI SYRIA  Isu sebenar yg berlaku di Syiria.. kedatangan Ulama' Sunnah Syiria, Sheikh Muhammad Ali al-Sabuni di...