Jumaat, 10 Disember 2010

MAHMOUD AHMADINEJAD YAHUDI?





Oleh: Abu Hannan Mohd Sufian Bin Talib
Al al-Bayt, Mafraq Jordan. 

Yahudi sebuah agama yang telah lama luput kebenarannya, Taurat bukan lagi kalam Allah azza wa Jalla tapi sebaliknya kata-kata dusta nista rabbi-rabbi yahudi yang lebih suka mengikut hawa nafsu mereka. Membunuh nabi dan rasul adalah hobi mereka, mencerca apatah lagi. Inilah sedikit perangai bangsa bangsat yahudi yang masih berkekalan sehingga hari ini, walaupun nabi sudah tiada, pengikut nabi pula dibunuhnya. Mereka menganggap bahawa bangsa yahudi inilah bangsa pilihan tuhan dan bangsa yang paling tinggi martabatnya berbanding bangsa-bangsa 'goyim' yang lain. Goyim bermaksud manusia lembu yang mana ia disifatkan kepada manusia bukan yahudi. Menghalalkan yang haram dan mengharamkan yang halal, itulah kerja mereka. Sebab itulah, banyak ayat-ayat di dalam al-Quran, Allah mencerca mereka ini dengan kutukan yang dahsyat sekali.

Tahukah pembaca sekalian, gerakan sulit Illuminati? ini merupakan satu gerakan yang jarang-jarang masyarakat mengetahuinya. Merekalah sebenar yang mengawal segala pergerakan baik kerajaan, media, kesihatan dan sebagainya di dalam dunia ini sekarang. Ramai yang terkeliru bahawa Amerika merupakan Polis dunia, tapi hakikatnya Amerika adalah boneka yang digerakkan pergerakannya oleh gerakan sulit Illuminati ini. Siapa disebalik gerakan ini, dan apa tujuannya? Ya, soalan ini mesti berpusing-pusing diminda anda. Kebanyakan mereka yang menaungi gerakan ini adalah mereka yang berketurunan yahudi dan ianya boleh dikatakan membawa kepada keseluruhan ahlinya. Mereka menyebah tuhan mereka yang bernama "Lucifer" dan mereka terdiri daripada golongan-golongan elit yahudi yang mengusai sistem kewangan dunia, ketenteraan dan sebagainya. Apa pula tujuannya? Ya tujuannya adalah ingin mewujudkan sebuah Order Baru Dunia yang mana maksud ini ada diterjemahkan melalui wang kertas 1 USD, Novus Ordo Seclorum.


Order baru dunia ini adalah falsafah dan objektif yang ingin dicapai oleh mereka. Dunia hanya dipegang oleh sebuah kerajaan yang dipimpin oleh mereka sehingga seluruh matawang yang digunakan tidak lagi berbeza tetapi hanya satu. Gerakan ini masih lagi aktif dan ia terlalu aktif. Terlalu dominan dengan gerakan anti Islam dan sebagainya asalkan ia anti Islam, bukan sahaja Islam tetapi seluruh agama di dunia kerana yahudi beriman hanya agama mereka yang benar. Mereka menyorok melalui media-media mereka yang melalaikan dan itulah objektif mereka menubuhkan hollywood, Disney dan banyak lagi agar masyarakat dunia tidak mengetahui kewujudannya. Mungkin jika anda bertanya kepada orang Amerika sendiri pun, belum tentu mereka mengetahui apa itu illuminati. Anda boleh merujuk kepada sebuah buku yang ditulis oleh Dr Sulaiman Noordin, bertajuk Sejarah Pemikiran 1 kerana perbincangan mengenai Gerakan sesat dan bahaya ini banyak dikupas oleh beliau.

Tahukah anda bangaimana tanda atau "Hand sign" bagi pemeluk agama yahudi yang mempercayai ucifer? Anda hanya akan mengetahuinya dengan melihat kumpulan-kumpulan rock membuat 'Horned Hand' iaitu dua jari telunjuk dan jari manis dinakkan ke atas dan yang lain digenggam.
Inilah Horned Hand yang digunakan bagi memberi tahu bahawa ia sebanarnya menyembah lucifer. logo ini menyorok melalaui beberapa maksud lain yang lebih difahami oleh masyarakat dunia seperti ianya bermasud rock dan peace. Sebenarnya tidak. Sungguh bijak si yahudi laknatullah ini.


Sekarang mari kita lihat siapa dikalangan ahli-ahli mereka yang aktif tetapi kita tidak mengetahuinya sebelum ini... Mereka adalah terdiri daripada pemimpin-pemimpin dunia. Antaranya ialah:

Bush

Obama

Sarcozy

Sarah Palin

CEO Mc Donald
Tahu tak siapa yang kita paling tidak sangka-sangka? jawapannya ialah manusia di bawah ini:


 Mahmoud Ahmadinejad bersama dokumen pengenalan dirinya
Jangan terkejut kalau manusia yang anda angkat-angkat selama ini adalah sebenarnya musuh dalam dalam selimut anda. Beliau adalah berketurunan yahudi yang bernama Saburjian. Lihat KOSMO sisipan Dunia, 4 Oktober 2009, klik disini. Ya, beliau sebenarnya beragama Yahudi dan menyamar sebagai muslim tetapi menggunakan pentas Syiah. Kononnya seorang yang berani dan membela Islam. Tahu atau tidak bahawa anda dan saya telah ditipu dan dipermainkan hidup-hidup? Iran tidak akan diserang kerana mereka sebenarnya satu sekutu yang sangat dominan. Mereka berlakon dipentas dunia dengan begitu hebat sekali, tidak hairanlah kalau media yang sampai kepada kita sudah ditapis dahulu oleh puak-puak illuminati ini. Tetapi hakikatnya... Inilah Ahmadinejad yang sebenar, seorang yahudi dan syiah. Yahudi + Syiah = sama sahaja, tidak banyak beza antara dua agama ini.

Tiada ulasan:

SHEIKH MUHAMMAD ALI AL-SABUNI : 3 SEBAB NEGARA SYIRIA LEBIH DIUTAMAKAN DARI PALESTINE UNTUK JIHAD

ISU SEBENAR YANG BERLAKU DI SYRIA  Isu sebenar yg berlaku di Syiria.. kedatangan Ulama' Sunnah Syiria, Sheikh Muhammad Ali al-Sabuni di...