Monday, April 4, 2011

Aku x faham la perempuan zaman sekarang ni



Perempuan zaman skang nie....aku sbenar nye krg phm la....
1. Korang pkai tdung da lawa da....da ok da... da cun melecun da... TAPI.... ape kes nmpk rmbut kat blakang terjurai kuar mcm pntianak xpkai shampoo..?? Pastu...da pkai tdung tuh...da mmg kene da sngt ngn hukum islam... TAPI LAGI... jarang la plak....adeh....smpai blh nmpk rmbut korang...baek korang xyah pkai tdung.... slh ke ape yg aku ckp?? Nk dtmbh lagi....korang pkai tdung ok da ssngt... TAPI KALI KETIGA...blh la plak punye singkat.... Tdung nie....ade sbb nye Islam mngenekan hukum WAJIB dpakai....sbb nk ttop buah dada korang tuh...nk mngelakkn korang bg free show kat laki korang nye buah dada yg beraneka saiz tuh... Aku bkn nk ckp ape...cumer... perempuan mmg lawa sngt pkai tdung...xksh la awek mane pon. Klu pkai tdung tuh, mak aih....blh ckp sumer laki pon tergoda... (yg xtergoda tuh aku xtau la). Tapi, kot ye pon nk stail2 kn tdung korang tuh...biar la btol2 sket. Sbb klu korang pkai tdung mcm yg aku sbot tadi...korang memburukkn ape yg cantek...n korang seolah2 menghina org yg pkai tdung...

2. Korang pkai bju....sumer org pkai bju. Cumer, yg aku nk ckp nie pasal yg pkai bju kurung... TAPI.... JARANG. Ape kes nie? Korang nk bagi nmpk susuk tubuh badan korang tuh wat pe? Da xsaba nk kawen ke? Da xsaba da ke nk bagi laki tgk bntok bdan korang tuh? Adeh...korang pkai jarang2 nie, klu ade bju kat dlm ke...ade inner ke...xpe la lagi. Blh la cover bra ape korang pkai, kaler ape bra korang tuh....tapi ini, masya-Allah... Adoyai....saba2 la wahai kaum hawa di luar sane, dimane2 shj n yg tgh mmbace....tlg la saba...bile da kawen nnt, korang tnjok la bdan korang kat suami korang tuh...xyah ade seurat bnang pon xpe. Da sah da... Ape gune korang pkai bju kurung tapi JARANG...srupe korang xyah pkai bju kurung... Pastu yg KETAT lak...adeh...nie lagi satu hal...korang pkai kurung tuh, da cntek da...da lawa da. Same cam korang pkai tdung...tapi ble korang pkai bju kurung yg ketat2 nie...mak aih....nmpk mcm sarung nangka busuk tau x... Tros jadi xcntek...haih... Xslh korang nk pkai bju kurung mcm nk gi kenduri, or pkai bju kurung nk klhkn pengantin...xslh...tp...at least...berpada la.. Ketat tu da mcm....errr.....aku xtau nk ckp cmner....

3. Haa~ Yang nie lagi bez... Kain... Korang pkai kain tuh, kot ye pon nk terbelah....xyah la terbelah smpai bile korang jln...peha korang pon leh nmpk.. Aku bkn saje2 atau suke2 je ckp. Xde nye...aku nmpk ngn spasang mate aku nie sndri. Pkai kain punye la cntek...tapi terbelah nye...mak aih...smpai da nk ke peha... Terbelah tu da satu hal...blh lak belahan kain nye kat blakang....fuhh...mmg free show la jwb nye.... Korang nk belah2 kain nie utk ape? Nk bagi sng jln?? Klu nk sng jln, pkai je la kain yg stail ade lipat bnyk kat tepi tuh... Aku xtau sngt la...tp stail tu la.. Aku tgk pmpuan2 yg pkai cmtu elok je jln...xde nk kene control ayu la...control sini la...control sane la...jln kepit2 pon xde. Kot ye pon la nk belah, perlu ke smpai ke peha??? Even klu korang belah tepi pon...klu korang jln lngkah mcm bapak gajah, nmpk jugak... Even klu korang control ayu mase ngh jln pon, nmpk jugak la... klu korang menafikan fkta nie...mmg korang mnipu diri sndri la...

Tu je la....aku cumer xphm je....korang klu nk mara ke nk ape...aku xksh.. Ape yg aku ckp kat cni adlh berdasarkn pmerhatian aku....tu je...k.. Assalamualaikum..
Post a Comment